Kancelářský nábytek pro manažery

Dodací podmínky

Všechny uvedené ceny jsou bez DPH. Veškerý sortiment je k odběru v demontovaném stavu. Montáž a doprava není u jednotlivýchcen zahrnuta. Na Vaše přání Vám objednané zboží dopravíme, popřípadě provedeme i montáž. Rozměry jednotlivých modulů nábytku, křesel a židlí jsou uvedeny v centimetrech.

Termíny dodání

Vzhledem ke skutečnosti, že nabízené nábytkové sestavy odebíráme přímo od výrobců, jsme schopni Vám je dodat v tom nejkratším možném termínu.

U židlí a křesel je doba dodání 2 až 5 týdny od objednání.

U nábytku klasického je doba dodání u nábytkových řad Duca 6 až 7 týdnů, u ostatních 8 a 10 týdnů od objednání.

U nábytku elitní třídy je doba dodání 2 až 3 měsíce od objednání.

U ostatního nábytku je doba dodání 5 až 6 týdnů od objednání.

Jak objednat
Zboží můžete objednat
prostřednictvím formuláře  Poptavka.
Kromě kontaktního formuláře se s námi můžete spojit telefonicky nebo nás osobně navštívit
v naší kanceláři (doporučujeme předem domluvit schůzku, abychom se Vám mohli 100% věnovat).

V každém případě Vám zašleme k potvrzení objednávku, která bude obsahovat přesnou specifikaci Vámi vybraného zboží a také termín dodání.
Daňový doklad slouží zároveň jako záruční list.